Skip to content

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji Spletne trgovine pleteninespenko.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), Obligacijskim zakonikom (OZ) ter s priporočili TZS.

Splošni pogoji določajo delovanje spletne trgovine, obveznosti in pravice uporabnika, ter urejajo odnos med spletno trgovino Pletenin Špenko in uporabnikom. Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja.

Uporabnik a zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. S spletno trgovino upravlja podjetje Pletenine Špenko, Jana Špenko Kočar s.p. Moste 95a, 1218 Komenda, matična številka 3759334000, davčna številka SI19201419, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja.

Registracija:

Ob naročilu izdelka v spletni trgovini se je priporočljivo registrirati. Lahko pa izberete hiter nakup kot gost, pri katerem registracija ni potrebna. Med registracijo si uporabnik sam izbere uporabniško ime in geslo, ki ju bo uporabljal pri vseh nadaljnih nakupih. Ponudnik si pridružuje pravico, da lahko po telefonu preveri vsakega na novo registriranega člana. Z uspešno izvedeno registracijo soglašate z vsemi pogoji poslovanja.

Naročanje:

Vsa naročila potekajo preko spletne trgovine in so dostopna 24ur na dan in 7 dni v tednu. Izbirate lahko med vsemi objavljenimi izdelki, če pa želenega artikla ne najdete, nam pošljite e-mail na prodaja@pleteninespenko.si in obvestili vas bomo ali je dobava možna. Cene veljajo do dneva objave novega cenika na spletni strani. Na artikle v ponudbi je že zaračunan davek na dodano vrednost, ki je obvezen. Blago bomo najkasneje v dveh delovnih dneh poslali kupcu z nakaznico po povzetju. Poštne stroške in stroške provizije po veljavnem ceniku Pošte Slovenije plača kupec, razen če kupec navede, da bo naročilo prevzel osebno na sedežu podjetja.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik odda naročilo (preko spletne trgovine, elektronske pošte ali telefona). Pogodba bo shranjena pri našem podjetju 30 dni po prevzemu, dostop do nje je možen osebno ali po pošti.

Postopek registracije:

Če ste nova stranka, se lahko za začetek registrirate. Koraki registracije so naslednji: Kliknite na ikono »Moj račun« v zgornjem desnem meniju, nato v polje pod naslovom »Registracija« vnesete svoj veljaven elektronski naslov na katerega boste prejeli potrditveno elektronsko sporočilo s samodejno ustvarjenim geslom, ki vam bo služil za nadaljnje prijave. Geslo si lahko vedno naknadno tudi spremenite.

Preden lahko izvedete registracijo morate prebrati politiko zasebnosti ter se z njo strinjati. To potrdite s klikom na polje ob pripisu »Prebral/-a sem in sprejemam politiko zasebnosti. *«. Po potrditvi polja kliknite na gumb »registracija« in s tem bo postopek registracije zaključen.

Moj račun:

Nadzorna plošča

V nadzorni plošči si lahko ogledate nedavna naročila, upravljate svoje plačniške in dostavne naslove ter spreminjate svoje geslo in podatke računa .

Naročila

Pod naročili vidite status svojih trenutnih in preteklih naročil.

Naslovi

Naslova: naslov plačnika in naslov dostave, bosta uporabljena kot privzeta na strani zaključka nakupa. S klikom na urejanje, lahko to spremenite.

Postopek naročanja in popravilo naročila:

Za naročilo izbranega artikla je potrebno opraviti naslednje korake: S klikom na gumb trgovina, se vam odpre naša spletna trgovina, ki vam bo predlagala izdelke. Na desni strani ekrana, se vam bodo prikazale možnosti izbire izdelka po kategoriji, vrsti in ceni. Po filtriranju izdelkov po vaši izbiri, se bo s klikom na fotografijo izdelka ali s klikom na IZBERITE MOŽNOSTI odprl podroben opis izdelka in možnost podrobnejše izbire lastnosti izdelka: barva in velikost. Spodaj se nahaja okence, v katerega vnesete količino naročenega artikla, če se le ta razlikuje od predlaganega in nato kliknite na gumb DODAJ V KOŠARICO. S potrditvenim klikom, ste izdelek dodali v košarico. Ob vsakem na novo dodanem izdelku, se v zgornjem desnem kotu prikaže ikona in s tem se posodobi vaša košarica. Ob kliku na ikono košarica, lahko pregledate vsebino vaše košarice ali zaključite nakup. Če z nakupom še niste zaključili, se vrnite nazaj v spletno trgovino in ponovno izberite željeno vsebino.

Ne pozabite se izmeriti!

Pri naročanju obvezno navedite tudi svojo konfekcijsko številko.
Vedno se izmerite v tistem predelu, kjer je vaš obseg največji. Če imate kratke roke, ozek pas itd. vam naše pletenine tudi popravimo. Oglasite se v eni izmed prodajaln in povejte kaj želite. Vedno smo pripravljeni prisluhniti vašim željam.

Mere za ženske:

  • Če imate prsni obseg 86-96 cm in bočni obseg 90-100 cm, vam ustreza številka 38-40.
  • Če imate prsni obseg 97-106 cm in bočni obseg 101-112 cm, vam ustreza številka 40-42.
  • Če imate prsni obseg 107-114 cm in bočni obseg 113-124 cm, vam ustreza številka 42-44.
  • Če imate prsni obseg 115-122 cm in bočni obseg 125-132 cm, vam ustreza številka 46-48.
  • Če imate prsni obseg 123-134 cm in bočni obseg 133-140 cm, vam ustreza številka 50-52.

Mere za moške:

  • Če imate prsni obseg 90-100 cm, vam ustreza številka 48.
  • Če imate prsni obseg 101-110 cm, vam ustreza številka 50-52.
  • Če imate prsni obseg 111-120 cm, vam ustreza številka 54-56.
  • Če imate prsni obseg 121-130 cm, vam ustreza številka 58-60.

 

Možnosti nakupa

Izberite lahko med dvema možnostima nakupa: Kot registriran uporabnik ali kot gost. Če ustvarite račun, bodo vaši nakupi hitrejši, na tekočem boste s statusom naročila, hkrati pa boste lahko pregledovali tudi zgodovino vaših naročil.

Status naročila:

Status vašega naročila poteka preko e-pošte. Po oddaji naročila uporabnik prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto oziroma zavrnjeno. Prodajna pogodba med ponudnikom in uporabnikom (kupcem) je sklenjena v trenutku, ko ponudnik uporabniku po oddaji naročila pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Uporabniku so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. Prodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika. Uporabnik lahko vsa svoja naročila spremlja na svojem profilu.

Način plačila:

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • po povzetju (dostavni službi se plača z gotovino oz. na načine, ki jih njihov sistem omogoča). Kupec plača naročilo dostavljavcu z gotovino, ko mu le-ta dostavi naročeno blago. Plačilo vsebuje celotno kupnino in poštne stroške ter stroške provizije po veljavnem ceniku Pošte Slovenije oz. GLS.
  • Preko plačilnega sistema PAYPAL,
  • direktno na naš TRR pri Delavski hranilnici št. SI56 6100 0001 7705 660, po predračunu,
  • s plačilno kartico preko spletne trgovine (Mastercerd, BA Maestro, Visa ali Diners kartica),
  • na sedežu podjetja z gotovino: kupec plača z gotovino na sedežu podjetja po izdanem računu.

Preklic naročila in neprevzem pošiljke:

Kupec lahko svoje naročilo prekliče v roku treh ur po oddaji. V primeru pravočasnega preklica kupcu ne nastanejo nobeni stroški v zvezi s tem. Kupec lahko svoje naročilo prekliče tudi kasneje v primeru, če mu sporočimo, da artikel katerega je naročil začasno ni dobavljiv. Če kupec blaga ne prevzame, ko je bilo le-to že poslano, se mu zaračunajo neposredni stroški vračila blaga (stroški, ki so nastali z zvezi pakiranjem, pošiljanjem in vračilom pošiljke).

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Reklamacija zaradi stvarnih oziroma prikritih napak se upošteva kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila,
  • ima blago stvarno napako.

Kupec mora o napaki obvestiti prodajalca najkasneje v roku dveh mesecev odkar je napako odkril (Kupec mora svoj zahtevek  nasloviti v določenem roku, to je najkasneje v dveh mesecih po odkritju napake in najkasneje dve leti od nakupa izdelka.), preko elektronskega naslova
prodaja@pleteninespenko.si in izpolniti reklamacijski obrazec, v katerem poda natančen opis napake. Kupec mora prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, bo podjetje čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugodilo potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, podjetje v enakem roku poda potrošniku pisen odgovor. Pravico do zamenjave artiklov ali vračila kupnine zaradi razloga stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov. Izdelek z napako kupec skupaj z reklamacijskim obrazcem vrne na naslov Pletenine Špenko, Jana Špenko Kočar s.p. Moste 95a, 1218 Komenda Če je mogoče, bo ponudnik izdelek zamenjal, v nasprotnem primeru pa postopal v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Pleteninespenko.si si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v naslednjih primerih:

  • če je neuporabnost artikla posledica nepravilnega ravnanja uporabnika,
  • če ni priloženega računa,
  • če blago ni bilo vrnjeno v originalni embalaži,
  • če je uporabnik blago neomejeno uporabljal do odstopa od pogodbe.

Pravica do odstopa od pogodbe

Kupec (potrošnik v smislu določil Zakona o varstvu potrošnikov) lahko v 14 dneh po prejemu blaga ponudniku pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Odstop od pogodbe kupec pošlje na sedež družbe na naslov Pletenine Špenko, Jana Špenko Kočar s.p. Moste 95a, 1218 Komenda, s pripisom Spletna prodaja ali po elektronski pošti na naslov
prodaja@pleteninespenko.siObrazec za odstop od pogodbe najdete tu.

V primeru odstopa od pogodbe mora kupec prejeto blago vrniti ali po pošti na zgoraj navedeni naslov prodajalca ali ga osebno prinesti na prevzemno mesto ponudnika. Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o o dstopu od pogodbe. Kupec mora blago vrniti ponudniku nepoškodovano, v originalni embalaži, z vso spremljajočo dokumentacijo in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe.

Kupec sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da kupec s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Vračilu je potrebno obvezno priložiti tudi račun za vrnjeno blago in osebne podatke.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor).
Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Kupec mora blago vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov. Obrazec za odstop od pogodbe najdete tu.

Pritožbe in spori

Pletenine Špenko obiskovalce spletne strani ter potencialne in že obstoječe stranke, ki imajo status potrošnika v smislu prvega odstavka 4. člena ZIsRPS, v skladu s tretjim odstavkom 32. člena ZisRPS obvešča, da NE priznava nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko začne v skladu s tem zakonom, kar pomeni, da se morebitni spori, v primeru, da jih stranki ne uspeta rešiti sporazumno, rešujejo pred pristojnim sodiščem.

Pletenine Špenko spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pletenine Špenko se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se uporabnik s ponudnikom lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 01 834 15 23 ali po elektronski pošti na prodaja@pleteninespenko.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova prodaja@pleteninespenko.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik si prizadeva, po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Povezava do platforme za reševanje potrošniških sporov.

Podjetje:

Pletenine Špenko, Jana Špenko Kočar s.p.
Moste 95a
1218 Komenda

Tel: 01 834 15 23
GSM: 041 685 478
E-mail: info@pleteninespenko.si

Poslovne informacije:
Matična številka: 3759334000
Davčna številka: SI19201419
Davčni zavezanec DA
Vpis v AJPES RS številka: 316-02-06124-2010

Pritožbe, reklamacije in informacije:
V primeru pritožb, reklamacij in informacij povezanih z našimi storitvami, nas lahko kontaktirate na telefonsko št. 01 834 15 23, preko elektronske pošte na naslov prodaja@pletneninespenko.si ali po pošti na naslov: Pletenine Špenko, Jana Špenko Kočar s.p., Moste 95a, 1218 Komenda